Wednesday, November 3

..::bila fahmi nonton tv::..

Layan....


hy..selamat malam,mlm nih wawa nak citer kan kartun kegemaran si fahmi nih..haa..ni lah "pororo"..suke sangat dia bila tonton cite nih..ibu cukup best bila ada kartun nih,fahmi lalai tonton cite nih sampai xhirau apa kite buat..tp yg x best nyer kartun nih hanya setengah jam jer ,start kul 6.30 petang sampai 7 malam..pastu kul 8.30mlm ada ulang tayang balik..

jb gi sambung balik..hehe



tgok lah gelagat si anak kecil nih..sampai ibu panggil pun buat tak tahu jer..jadi si ibu pun amiklh kesempatan menulis gelagat si anak malam2 nih..


lagi...


boleh tgok..ha terangkat kaki sampai xsedar..


****
**
dah abih daa!!


*

2 comments:

zurazari said...

hahahahahaha...
mak zura pesan jgn leka kan anak ngn kartun. nnt da besar susah...
tp tak tau ar adam kecik lagi...
da becar cket harap2 tak la...
coz ibu pun tak suker nengok tv=))

wawa said...

biar diorg tgok dulu..ada perkembagan otak...perjalanan idup biar step by step..nnti bila dah besar tau lah ibu nak buat aper..hehe,harap2 xmenghapakan ibu ya fahmi..jadi anak yg soleh dan berjaya dlm hidup dan pelajaran..amin..