Friday, October 29

::serupa ker?::


:: Kata orang kita ni rupanya sama,tapi 2, 3 kali pandang dah lain..kami nih satu tempat kerja tau..ni lah si zura zari..hehe,dia yang ajar kitaorang dalami dunia bloq nih..kalau ikotkan aku ..haper pun xtau..tp belajar sedikit demi sedikit,,boleh lah..best gak layan bloq nih,tp kena fokus kan..tak per selagi  ada zura zari kita orang kat opis semakin ligat mendalami bloq yang best nih.Si zura nih dia memang dah mendalami dunia bloq nih.tabik lah zura gua cakap lu..::
***
**
*
apa2 pun thanks alot "Zura Zari"

2 comments:

zurazari said...

sama2 kak....

kakak kembarku=))

bebanyakkan entry lagi yer=))

wawa said...

yo lah kembar....x berjaya lagi nih